DOPRAVA

Jaké možnosti dopravy nabízíte ?

V tuto chvíli jsme partneři s dopravními společnostmi: DPD a Zásilkovna. DPD nabízí doručení na adresu, nebo doručení na výdejní místo. Zásilkovna rovněž nabízí doručení na výdejní místo a dále doručení na adresu.

Od jaké částky je doprava zdarma ?

Doprava zdarma se automaticky aktivuje od částky minimálně 1499,-Kč. Po Ostravě je doprava zdarma vždy.

Jak dlouho trvá dodání ?

Na základě informací poskytnutými přepravcem DPD můžeme skoro zaručit dodání do druhého dne ( platí u objednávek, které jsou dokončeny do 15:00).

U Zásilkovny může být dodací doba delší, zpravidla až do 1-3 dny. Spěcháte-li na balíček, vyberte dodání přepravcem DPD.

PLATBY

Jaké platební možnosti nabízíte ?

Můžete platit: platební kartou, zrychleným bankovním převodem, bankovními tlačítky, pomocí QR kódu, klasickým bankovním převodem a hotově při převzetí ( dobírkou ).

Jsou On-line platby bezpečné ?

ANO. O zpracování plateb se nám stará jedna z nejpoužívanějších platebních brán ve střední evropě GOPAY, která se stala jedničkou na trhu právě díky nabízené bezpečnosti. Více si můžete přečíst na: gopay.com/bezpecnost

OBJEDNÁVKY a VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Jak vytvořím objednávku ?

Pro zrychlené nakupování využijte tlačítko "Koupit", které Vás nasměruje do "Pokladny".
Případně si můžete zboží vložit do košíku. Jakmile budete mít vybráno, přejděte do "Pokladny" tlačítkem "Pokladna".

Zde vyplňte své fakturační údaje, liší-li se dodací údaje od fakturačních, je třeba dodací údaje vyplnit. Vyberte si doručovací a platební metodu, a stiskněte "Objednat".
O celém procesu a stavu objednávky Vás budeme informovat na vyplněném emailu.

Pro rychlejší nakupování doporučujeme se zaregistrovat.
Nabízíme možnost zrychlené registrace a přihlášení pomocí Facebooku, Google účtu. Náš e-shop Vás intuitivně navede jak objednávku dokončit.

Jak mohu objednávku upravit / zrušit ?

Pro úpravy a zrušení objednávky, nás prosím kontaktujte na emailu: info@gocaffe.cz, nebo na čísle: +420 704 468 238

Lze objednávat bez registrace ?

Ano. Pro dokončení objednávky stačí zadat pouze fakturační / doručovací údaje a vybrat si dopravu a platbu.

Doporučujeme však vytvoření uživatelského účtu pro snadnější nakupování. Uživatelský účet lze vytvořit jednoduše klikem přes tlačítko Facebook / Google účet, nebo klasicky, pomocí emailu a hesla.

Kde mohu objednávku sledovat ?

Jste-li zaregistrovaný uživatel, naleznete všechny objednávky v sekci "Můj účet". Nemáte li u nás registraci, využijte stránky "Sledování Objednávky" z hlavního menu nahoře.

Jak mohu objednávku vrátit ?

Dle zákona může kupující vrátit zboží zakoupeno v e-shopu do 14 dní, bez udání důvodu. Poštovné za vrácení zboží hradí kupující. Zboží musí být nerozbaleno a neponičeno. Balíček musí obsahovat vše, do bylo kupujícímu dodáno tzn. jestliže byl kupujícímu přidán do balíčku dárek / bonus, musí balíček vrátit s dárkem/ bonusem.

Kam balíček poslat ?
Balíček zašlete zpět na adresu, odkud Vám balíček dorazil. Kdy mi vrátíte peníze?
Bude-li obsah balíčku kompletní, zboží nebude otevřeno / používáno, vrátíme peníze stejným způsobem, jak jsme je přijali, tzn. byla-li platba provedena bankovním převodem, budou peníze vráceny do 14 dnů od přijetí a zkontrolování balíčku na naší provozovně.

V případě, že šlo o platbu dobírkou / hotově, kontaktujte nás na emailu: info@gocaffe.cz, nebo na čísle +420 704 468 238, kde se domluvíme jak peníze vrátit.
Rádi Vám pomůžeme Kontaktujte nás
Empty cart

V košíku nejsou žádné produkty.

Doporučujeme

 VZOREK Kávy Selezione BLU

VZOREK Kávy Selezione BLU

0 Kč
 Goriziana Caffè Selezione ROSSA, 1000g

Goriziana Caffè Selezione ROSSA, 1000g

400 Kč
SLEVA 100 Kč
Na první nákup
Vyzvedněte si slevu 100,-Kč na první Váš první nákup.
Zadejte e-mail a okamžitě Vám kupón zašleme.
    POSLAT